Post Hulp wordt verleend!
Hulp wordt verleend!
Ondanks de uitdagingen in het getroffen gebied blijven we onverminderd hard werken om iedereen de broodnodige hulp te bieden. Recentelijk zijn er meer tenten uitgedeeld, waarmee we zeker 100 huishoudens hebben kunnen ondersteunen.

Helaas blijven de omstandigheden zwaar, zoals te zien is op de foto's die de huidige leefomstandigheden van de getroffenen laten zien. Families met kleine kinderen en ouderen leven in geïmproviseerde tenten die weinig bescherming bieden tegen de hevige kou, met name 's nachts.

In de komende fase ligt de focus op het nauwkeurig in kaart brengen van de omvang van de schade. Als stichting richten we ons nu op de wederopbouw van een school. Voor ons is onderwijs de sleutel tot het creëren van betere kansen, en we streven ernaar om samen met de gemeenschap een positieve impact te hebben op een toekomst voor de kinderen daar.

Uw voortdurende steun maakt dit alles mogelijk. Samen kunnen we een verschil maken!

U kunt doneren op onze website onder de knop "doneren" maar ook via onze gofundme actie of via onze Facebook pagina.
Support ons via de bovenstaande links of door deze zoveel mogelijk te delen.
Dankjewel!

Robin de Best 22/11/2023