Hoe kun jij helpen?

Doneren

Een van de meest directe manieren waarop je ons kunt helpen, is door een donatie te doen. Met jouw bijdrage kunnen we onze projecten in Nepal blijven uitvoeren en zo de levens van kinderen en maatschappelijk kwetsbaren verbeteren. Of je nu een klein of groot bedrag doneert, elke bijdrage is welkom en maakt een verschil. Op de site vind je een knop 'Doneren'. Ook onze bankrekening staat op de site.

Een originele actie starten

Wil je graag iets extra’s doen om ons te steunen? Dan kun je een originele actie starten om geld in te zamelen voor onze projecten. Denk bijvoorbeeld aan een sponsorloop, een verkoop van zelfgemaakte spullen of een online veiling. De mogelijkheden zijn eindeloos en we staan open voor jouw ideeën. Neem gerust contact met ons op om te bespreken hoe we samen iets kunnen opzetten.

Als bedrijf ons steunen

Als bedrijf kun je op verschillende manieren bijdragen aan onze projecten. Je kunt bijvoorbeeld een deel van de opbrengst van een product of dienst aan ons schenken, een evenement organiseren waarvan de opbrengst naar onze stichting gaat, of jouw medewerkers de mogelijkheid geven om een donatie te doen via het salaris. Daarnaast zijn er nog veel meer manieren waarop we kunnen samenwerken om een positieve impact te maken. Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Wij maken graag bekend wie ons steunt.

In je testament opnemen

Wil je graag een blijvende impact maken, ook nadat je er niet meer bent? Overweeg dan om Stichting Nepal op te nemen in je testament. Hiermee zorg je ervoor dat je ook na jouw leven bijdraagt aan een betere toekomst voor de Nepalese gemeenschappen. Uiteraard zijn we ANBI en CBF erkend.

De fiscus betaald mee!

Sinds 1 januari 2014 is een onderhandse schenkingsovereenkomst 100% aftrekbaar voor de belasting. Stuur ons een email en wij sturen je het formulier graag toe.

We zijn dankbaar voor alle steun die we krijgen, groot of klein. Samen kunnen we een verschil maken en de levens van Nepalezen te verbeteren. Neem gerust contact met ons op als je meer wilt weten over hoe jij kunt bijdragen aan onze missie.

e-mailadres: stichtingnepal@gmail.com  en info@stichtingnepal.org

Stichting Nepal heeft ANBI status en het CBF heeft ons gecertificeerd. Wij zijn lid van Goede Doelen Nederland, Partin en worden gecontroleerd door de Commissie Normstelling.

IBAN: NL26ABNA0469766727

BIC: ABNANL2A